יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

איך בניתי את בית החתולים שלי?

תמיד רציתי חתול. בגלל שיש לי כלבה אמא לא מרשה. היא מסכימה חתול בחדר המדרגות.
אז חשבתי שאני אעשה בית חתולים, שיהיו לי הרבה חתולים.
אמרתי לאמא בואי נבנה בית חתולים. אמא הסכימה, ויחד התחלנו לנקות פינה בלובי במדרגות, שהייתה מלאה בלכלוך.
לקחתי שתי לבנים, ושמתי עליהן קשר ארוך, כך נוצרו גג וקירות. אחר כך לקחתי שמיכה וקופסה. הכנסתי את השמיכה והקופסה מתחת לגג. ושמתי ליד אוכל ושתיה.
אחר-כך הלכתי לסבתא שלי וביקשתי אוכל אמיתי לחתולים. את האוכל הזה שמתי על הגג.
הכנתי מגן רוח, כדי שיהיה לחתולים חם בגשם. ואז בחושך בשקט בשקט, הגיע החתול הראשון. התגבנו וראינו שהוא עומד על הגג ואוכל קוטג'. אחר-כך הוא נבהל, אך כשלא ראה אותנו ראינו שהוא חזר.
כשאמא ירדה בלילה עם מישמיש היא סיפרה לי שהחתול עדין אוכל שם.
אמשיך לכתוב מחר ולספר על בית החתולים.
דן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה